Dxo photolab 7.7.2 crashes sur Windows 11

Bonjour
Je viens d’acheter le logiciel et il se ferme quand j’active Deeprime ou Deeprime XD.

J’ai un laptop Dell XPS 15 (9530)
processeur 13e génération Intel i7, 14 core
carte graphique Intel ARC A370M avec 4 GB GDDR6

Release note indique que la carte graphique doit être
Pour DeepPRIME et DeepPRIME XD : NVIDIA RTX™ 2060, AMD Radeon™ RX 6600 avec les derniers pilotes
Est-ce une limitation majeure? Comment résoudre le problème. J’ai vérifié les drivers de ma carte graphique et elle est à jour.

Bonjour,

Quelle est le réglage pour l’accélération DeepPRIME, dans les préférences/performances ?

Voici ce que je vois dans Performance. Merci

Essayes de mettre l’accélération deepprime sur “Utiliser CPU uniquement”.
Tu as peut-être un conflit avec le driver GPU.

J’ai le CPU mais le traitement est plutôt lent. Alors j’adopte le Iris (R) Xe Graphics et ça fonctionne. Merci beaucoup

Sorry, I cannot follow this thread, because I’m not a French speaker. :sleepy:

1 Like

Now in 2 or 3 clicks you can translate a word, a sentence or an entire page.
Our internet browsers have these tools, it’s no longer an excuse. :wink:

2 Likes

Thank you for pointing that out… I was totally unaware of this very useful feature!

Many of us don’t speak French, or German, or Dutch, or English. That is no longer a good reason not to participate in a conversation here. Most browsers have good translate features. However, many of us here prefer to use the free version of DeepL which is an excellent conversational translator from multiple language’s to multiple languages. It is like Star Trek’s universal translator :laughing:

Mark

1 Like

That links to paid versions but you can use the free version

1 Like

I must have messed up the link I copied. I actually intended to paste the link for the free version.

Mark